Gårdagen!

Igår så var jag ju med Vanessa!

Först när jag kom så började vi att göra hemmagjord pizza, ngn burk som small och jag blev lite rädd :) Sen så när den var klar så kollade vi på Moulin Rouge (stavas?) Sen gick vi upp och pratade, klockan var cirka halv 11, Vi lyssna på musik, var lite på datorn, Sen när vi hade gjort det så var klockan runt halv 2 och då gick vi för att lägga oss, men somna vid kvart över 2 till kvart i 3 (tror jag) Sen när vi vakna så drog vi oss i sängen typ 30 min sen blev det frukost och efter det gjorde jag iordning mig för Clara skulle komma till mig vid 2 men det blev ju tyvär inte så :(

Kortfattad me många sen :)

Pussar


Mina fiina kommentarer!♥

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0