Han ville inte ner.

Godmorgon!
Ska äta frukost typ nu.
Macka med skinka o smör, en juice och en lussebulle! :)

Zingo kom in vid 7 till mig och la sig ner på golvet, sen helt plötsligt så hoppade han upp i sängen och jag ville inte att han skulle ligga där så när jag försökte ta ner honom gick han bara högre upp o till slut gick han in i väggen och hade ena min kudde på sig, han ville verkligen INTE ner, så när jag gick in till mamma o pappa så frågade jag vad som hade hänrt me Zingo om han hade problem x) Sen när jag gick in till mitt rum igen så behövde jag ta på ett extra täcke (har 2 stycken täcken) som låg på marken så att Zingo fick ligga på det för jag ville inte att han skulle ligga på mina andra lakan som är väldigt fina tycker jag plus att jag bäddade sängen igår!

Pussar


Mina fiina kommentarer!♥

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0