Hanna andas fooort..

Hej hej, kom hem från skolan nu, en skiit lång dag :(
Jag mår inte bra heller. Jag mår illa! och jag har as ont i halsen o hostar, vet ej om jag kan gå på tennisen idag ..:/
den börjar om 50 min nästan..
Iskolan (på svenskan) så ska vi göra pjäser, jag är Hanna som är 14 år, hennes föräldrar skiljs och så..
Sen är Malle Mona som är mina bästis, Frida är pappa och Emmelie är Mamman.. Jag får en skum replik av de 5 jag har läst :) (jag ska andas fort och säga ....
Men ska bli kul att spela upp för klassen, jag KANSKE kan spela in det och lägga upp på bloggen. Hoppas! :)

Ska gå upp och sova bort denna kväll, öva på spanska provet tills imorn!

Puss


Mina fiina kommentarer!♥

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0