Hjälp mig, snälla!

Vet ni vad jag önskar mig i julklapp??
Navelpiercing och/eller tungpiercing ( har kanske) skrivit det tidigare, men iaf Vet ni ngt sätt hur man får föräldrar som är helt emot det att ändra sej? Jag vill verkligen!! Det är liksom OBESKRIVLIGT!! Snälla skriv en kommentar (eller ngt) som får de att ändra sig..
Det skulle vara sååå schysst!! :)

Puss på er♥


Mina fiina kommentarer!♥
Postat av: Anonym

du borde lyssna på föräldrarna.

2009-12-03 @ 19:44:51
Postat av: Olivia

Antingen lyssnar du på dom och slipper massa bråk, eller så tjatar du hål i huvudet på dem tills de tillåter dig, men då kanske du får räkna med sura miner!

2009-12-03 @ 20:40:18
URL: http://kingregards.blogg.se/

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0