Inte rätt!!

Ojj, kom hem lite tidigt från Pauline? Men jag var vääldiigt tröt.. :)
Vi tog massa (fula) bilder (på mig)..
Först var jag och Pauline där, jag fick deras (godaste pastan ever!!) pasta med överdrivet mycket smör (just how i like it) och fick vatten, eftersom att jag inte ska äta eller dricka cola, godis m.m., Sen kom Sara, vi gjorde typ inget då, sen efter ett litet tag började vi kolla på Ice Age 3 sjukt kuul! :) Sen när den var slut så började vi kolla på Idol, vilka som åkte ut och sånt.., trödde det var Kalle (Calle?) som skulle åka ut, jag tycker att han e sämre än Tove, men han gick vidare (:O!?) vilket jag tycker var DÅLIGT!!! och Tove åkte ut, vilket var DÅLIGT!!! Tycker faktiskt att Tove var bäst, sen Erik osv. Tycker iaf att det var riktigt DÅLIGT!! vad tycker ni?

Ni KANSKE kan få några bilder imorgon, orkar inte ladda upp de just nu så ni får nöja er med det! :)
Jag vet ej ifall jag gör ngn juldesign, det krånglar jätte mycket och sånt :/
Men ska försöka för eran skull ^^ hoppas ni blir glada då!! :)

Puss på er!♥


Mina fiina kommentarer!♥
Postat av: Erica

det låter bra :)

2009-12-05 @ 00:36:59
URL: http://eswensson.blogg.se/
Postat av: KC

Fira min systers födelsedag själv då??<33

2009-12-05 @ 06:03:17
URL: http://kassiie.blogg.se/
Postat av: Amanda

Snygg blogg! :)

kram , / amanda..

2009-12-05 @ 10:36:05
URL: http://amandapoweer.blogg.se/

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0