Jäser i magen

Har kollat på Gossip Girl nu, och lite Project Runway. Åt lite glass, Ben & Jerry's mums!
Har ätit lite lussebulledeg (a) och jag har lite ont i magen :/
Undra om det kommer att börja jäsa i magen? haha

En gång för några år sen så var jag och morfar hemma och bakade lussebullar eller pepparkakor (kommer inte ihåg vilken) och så åt jag för mycket deg, och det hade inte börjat jäsa, så det började att jäsa i min mage så att vi fick åka till barnakuten x)
Fick vara där ngn timme eller så, jag hade iaf JÄTTE ont i magen :P
Så ät inte för mycket :)

mums!!

Mina fiina kommentarer!♥

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0