Otrogen i 5 år?

Har övat på provet, ätit middag och varit med Carl och Jacob.
Jacob skrattar jätte roligt, så att jag börjar skratta och så går det vidare...
Jag har skrivit ner 60% av ett A4 papper till hjälp till provet..
Och nu så ska jag skriva om Tiger Woods otrogenhet mot den svenska Elin.
Alla har nog hört om det, det såtr i tidningar, på nätet och de säger det i radion.
Det sägs att han ska ha varit otrogen i 5 ÅR!!

Pussar, ska skriva ner det på Word och så, det ska lämnas in skriftligt och redovisas muntligt, som tur är att jag och Vanessa gör det här tsm. :)

Pussar


Mina fiina kommentarer!♥

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0