Skum blogg!

vanessa nr 1!!! den bästa av de bäste!!!<333333 om Strumpa i munnen!:
hhhhhhhheeeeeeeejjjjjjjjj vilken konstig blogg du har, mina frågor å kom ihåg du måste svara:
1, vrf bloggar du?
2, e du oskuld?
3, e du söt?
4, har du varit tillsammans me ngn?
5, vrf finns du??
älska din skuma blogg puss mitt söta lilla äPpLe!!<3333 du vet vem ja e!!<3333333333

Svar: Ehh, tack ;)
1,För det är roligt och man kan bliav me sina känslor :)
2, Ja det är jag.
3, Ja super, nej men avgör  själv! :)
4, ja det har jag! :)
5, För att jag ramla ner från himlen, jag var en ängel försåtr du, eller jag är en! :) Haha ne men jag vet ej min mamma o pappa älskade ;) HAHA

Hihi tack min lilla ängel (mi angelito, lilla söwtiiz) ja oja det vet jag :) ♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Mina fiina kommentarer!♥
Postat av: Amanda xD

Hej ! :)

sv; Okej okej xD <3

2009-12-06 @ 08:43:36
URL: http://amandapoweer.blogg.se/

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0