800 spänn? :O

Hellu!
Ska berätta en roolig sak :D HAHA jag skrattade så j*vla mycket ;) jag o mamma skulle hämta carl o jacob för de var på någon stockholms mässa för gymnasium idag, vi kollade på hörlurar till mig (eftersom att carl inte vill höra min musik -.-) vi kollade också på webbcam men alla e så j*vla dåliga!? :O och de som e hyffsat e för dyra -.- orka betala 800 spänn för en liten j*vla webbcam!??

Men nu kommer jag till saken!!
Vi skulle egentligen inte äta på donken men jag tjatade på mamma,  när vi skulle beställa så gjorde carl värsta prut ljudet med sin arm när mamma beställde av ngn me amerikansk axent (stavas?) sen började jacob också göra det, sen när vi skulle betala så gjorde dem de igen (HAHA) hon undrade lixom va fan gör dem? o sen så när mamma skulle slänga all mat (när vi ätit upp) så gick de förbi en man med sin son, då gjorde carl o jacob det typ samtidigt och han hoppade till och sneglade lite på våran bil asså lite konstigt!!
fa
tta om att jag skrattade mycket!! ^^ :D

Mina fiina kommentarer!♥
Postat av: joline

jätte fin blogg!:)

söt är du oxo:D

2009-11-21 @ 17:17:15
URL: http://jolinescheffler.blogg.se/

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0