Bada me killar

HAHA jag gör det här med attt man cyklar med benen elr vad man ska skriva ;)tkr fan de e skönt att göra sånt här när man ätit sån här mat (a) jag vill inte bli FET asså inge elak menatmen jag skulle inte passa som fet :$ Jag e smal, men vi ska simma me killarna liksom, jag orkar inte det -.- typ killarnas dröm att se tjejer i bikini? haha
ligger på golvet o gör at de här men ska sluta inom några minuter men göra det här igen :)

har snart haft denna blogg i en vecka, elr jag har nog de ;) elr jag vet inte :P Tror det är idag, skapade nog den på fredagen! :) Woho.. jag har gjort cirka 60 inlägg? ne jag venne ;) Men många iaf, på en tidigare blogg hade jag gjort 86 o haft den 3 månader typ -.- haha typ as på ;)

Mina fiina kommentarer!♥

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0