Borta, nöjd?

Asså va fan?
jag skriver fan inte skit om henne! jag skriver hur jag
jag känner mej, jag får inte heller allt jag pekar på!! och jag får inte damp om någon går in i mig! asså *** hur fan skulle du känna dej? jag mådde AS dåligt verkligen!! Men bara så du vet, det har börjat gå ner! men

bara så att du vet! jag har ALDRIG pratat skit om dej o vanessa, d

et e faktiskt taskigt att säga det när jag inte ens gjort det!! Det verkar som om du inte vill vara min bästa kompis längre, plus jag ställer upp för dej, men du har visst glömt det!!

har det blivit så för det här?




Mina fiina kommentarer!♥
Postat av: Clara

Asså va fan? jag skriver fan inte skit om henne! jag skriver hur jag jag känner mej, jag får inte heller allt jag pekar på!! och jag får inte damp om någon går in i mig! asså *** hur fan skulle du känna dej? jag mådde AS dåligt verkligen!! Men bara så du vet, det har börjat gå ner! men bara så att du vet! jag har ALDRIG pratat skit om dej o vanessa, d et e faktiskt taskigt att säga det när jag inte ens gjort det!! Det verkar som om du inte vill vara min bästa kompis längre, plus jag ställer upp för dej, men du har visst glömt det!! har det blivit så för det här?



gud....för en film? jag hatar det här, kan vi inte bara sluta och vara vänner...?

2009-11-22 @ 20:10:24
URL: http://instylee.blogg.se/

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0