Eu för härmapor! ;)

1. Sol!
Alla vill ha sol ju! man blir gladare av det, man mår bättre! det blir mycket ''finare' utomhus eftersom att solen lyser upp!


2. Piercing
Jag tycker det e skit snyggt med piercings men inte för mycket, man kan t.ex. ha en i näsa (plupp som MC har) och en övanför läppen elr i tungan.. jag tycker det e jätte snyggt, jag har 3 piercingar fast alla sitter i örat, för pappa e gammal modig -.- o mamma e överbeskyddande... men jag ska nog ta ett till i örat om något år, sen så får jag börja pierca mig i naveln o så när jag är 18 -.- så taskigt!! Men men..



1. De som inte håller ett löfte
Jag är så jävla tröt på såna! Asså hur kan det vara så j*vla svårt?? asså om du vill vara min vän så gör man inte sånt! Man kan ju hålla ett j*vla löfte! Det var fan as dåligt!! :O kommer ta lång tid för det att läka..

2. Härmapor
Så sjukt tröt på såna som härmar en, med inlägg, hiss och diss, kläder, klädstil, musik m.m asså skaffa er ett eget liv utan att kopiera andras! jag e så sjukt tröt på såna människor! och såna som tror att dem blir så jävla coola för att man har samma klädstil o så bara för att en som e mer ... har samma kläder o sånt! ha lite självförtroende och skaffa egen klädstil istället för att kopieras!!

3. Ljuga
Asså man vinner inget på det! Man brukar oftast bli påkommen -.- t.ex. 2 tjejer i vårann skola sa till några tjejer i våran klass att jag o Vanessa var jätte dumma elr ngt sånt, fast de inte känner oss, jag ville inte vara med dem från första dagen eftersom att jag inte gillar såna människor, jag vill helst vara me såna som låter bli att ljuga o säga sanningen, har varit med om att flera personer ljugit för mig, jag har inte sagt något till dem eftersom att jag hade lite självförtroende förut, pga. ** men nu har jag fått mer som tiden går, jag börjar tycka att jag ser bra ut (ibland ;) ) och sånt jag gillar mitt liv (ibland) men ibland kan det vara A pain in the as!! Men jag lever vidare ;) Jag vill inte vara me dom som ljger rättare sagt, kan göra undantag på vad de ljuger om o så, andra får ''förtjäna'' min respekt igen isånna fall, elr de som har ljugit får de..

Mina fiina kommentarer!♥

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0