F*n er tjuvar!


1. Skor!

Asså seriöst det är typ det man måste ha? Så att inte strumpor o fötterna blir smutsiga o blöta i detta trista väder ^^

2. Musik!

Man måste ju liksom lyssna på musik, jag själv gör ju det varje dag! Det finns inte en enda dag utan musik! Man mår bättre av det!!



1. Snokande föräldrar

De är seriöst as jobbiga -.- man orkar liksom inte med dem! De ska väl inte veta ALLT OM MITT LIV'? nej det tycker inte jag! jag måste väl få ha ett eget liv utan att de vet exakt ALLT jag gör!

2. Tjuvar!

Asså vem vill verkligen ha dem här? INGEN jävla människa de snor bara för att de inte har egna pengar att köpa saker med -.- urgh man blir verkligen tröt på dem!! De kan väl fan skaffa ett jobb? De kan ju fan åka in till fängelse o få sitta där ?? år när de kan jobba o skaffa ett hus på ?? år och köpa egna saker!^^
Om DU är en tjuv så tycker jag fan att du ska sluta det är fan inte kul!! ^^ fatta att man blir ledsen om man får ngt stulet!!


Mina fiina kommentarer!♥

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0