fockie, jävligt barnsligt!

mår så jävla dåligt ... har så jävla ont i magen för det här...
jag vill inte det! mår illa! jag hatar det är, men vad kan jag göra, bara förlåta sådär?
gud, okej jag orkar inte skriva mer om det här, jag mår dåligt, det vet ni nu..
Ska försöka att muntra upp min blogg nu, om de händer något kul :/ kommer troligen att göra de så småningom
men känns som om jag ska kräkas, så jävla dåligt mår jag..

Nu kom vårann låt, men asså jag vet inte om jag klarar att höra den nu när vi e osams!
Du var min söwtiiz och jag ditt lilla hjärta, men jag tror det försvunnit, kommer det komma tillbaka snart?
Jag vet att du läser det här men., jag vill bara att du ska veta att jag mår förjävligt, och det är inte kul ...
du har sett alla min statusar.. den med patetisk va om mig, men asså jag orkar inte skriva det men..

Nu ska jag prata om något roligt vi tar...

Varför kallar Paow och Kissie Foki för fockie??

Jag tycker det bara onödigt!! och omoget -.-
vad tycker du?
vill dem bara skapa bloggbråk med henne eftersom att de vet att hon e den söta, snälla som alla gillar o typ aldrig får ngn elak kommentar och de får typ 1000 per dag??
de kanske e avis? det vet att hon började med rosett o hello kitty trenden först?

orkar inte blogga mer just nu, känner mej för dålig -.-

Puss alla söta läsare som har det säkert mycket bättre än vad jag har just nu -.- ♥

Mina fiina kommentarer!♥
Postat av: Sandii

Härlig blogg

2009-11-22 @ 00:13:52
URL: http://saaanddraaa.blogg.se/

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0