Fokis tävling! IPHONE!

Wohooo! e med en tävling hos fokis !! visst är det typ den BÄSTA bloggen ever!!
Men jag har valt ett skal! :D

visst e det snyggt? jag tycker det iallafall! :D

Jag tycker att jag borde vinna eftersom att jag har världens sämsta mobil! man kan inte ens lyssna på musik elr ta bilder?  (man kan men den sugeer!) va e det för skit!! jag skulle också bli typ den GLADASTE människan på vår jord (med vissa undantag) men jag o Vanessa har blivit vänner nu, vi har rett ut allt! :D <3

Jag läser också hennes blogg typ 5-10 gng om dagen för att se vad hon skivit :P så bra e hon! man blir lixom ''beroende'' av att läsa ;) men den sidan jag har valt ifrån är, elr adressen till skalet är MrGizmo!! Gå in där om ni också vill vinna :) man ska lämna kommentar hos Fokis välj ut ett skal, länka till hennes blogg och till MrGizmo (länken till tillbehöret du önskar dej) och länka till fokis såklart! :D
Önska mig lycka till! ♥

Mina fiina kommentarer!♥
Postat av: Kc

aa klart att han gör !!<33

Han äger juh!!<33

Och tack för din kommentar ^^,<33

Allt bra med dig då ??<33

2009-11-22 @ 17:34:02
URL: http://kassiie.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sv; aa han är grymt snygg! :)



najjs, vi kanske ses då ;)

2009-11-22 @ 18:23:37
URL: http://hanniies.blogg.se/
Postat av: Kc

Det är lite stressigt o så själv då ??<33

2009-11-22 @ 18:43:51
URL: http://kassiie.blogg.se/

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0