''Försvar'' mej inte längre!

usch!
Jag hatar att bråka! det är typ det sämsta som finns!
Jag vet att du läser detta, men jag AVSKYR att bråka!
jag bråkar inte så ofta med mina vänner/bästa vänner, o denna veckan har jag bråkat med 2 ( vet inte vad man ska skriva annars än bråkat) men alltid när jag inte mår bra får jag ont i magen, så att jag inte kan koncentrera mej i skolan! Jag vill att allt ska vara som för 1 vecka sen, innan allt hade hänt o de blivit så här!! eller kanske typ 2 veckor sen, när vi var i Täby o den där killen kom me sin kompis, sin flickvän o hans flickvän, vi skrek as högt, o när vi va på McDonald's o jag gick ut med dej för jag mådde as dåligt för det var as mycket mat på borden -.-
Jag avskyr verkligen att bråka, så nu kommer jag inte ''försvara'' mej (måste lära mej mer svenska ord :P ) förens vi är vänner/bästavänner men jag kommer läsa det du skrivit! Jag orkar bara inte ''bråka'' det är så sjukt jobbigt och man mår bara dåligt av det (elr jag iaf) ska bara sitta här framför datorn och läsa om och om vad vi har ''bråkat'' om tills jag fattar vrf de blev så här -.-

Mina fiina kommentarer!♥
Postat av: Clara

:´( jag fattar inte heller...ja skyller på hormoner....:P vänner?

2009-11-22 @ 20:21:03
URL: http://instylee.blogg.se/

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0