headern!

Shiit, jag har inget att göra :/ har så j*vla tråkigt ..
försöker fixa header men internet slutar fungera hela j*vla tiden!!
kommer nog bara ha 1 bild just nu på header tills jag fixar ny., jag fixar med den ju,
den blir alltid för stoor, den va bara 1 mb för stor nyss... lite irriterande -.-

Ska sova nu så att jag o mamma, pappa o carl elr ngn kan följa me o köpa en BRA webbcam
eftersom att min kamera e borta ( ska leta efter den senare) och jag e VÄLDIGT ego
men det gäller bara när man tar foton, annars e jag inte ego ;)

Mina fiina kommentarer!♥
Postat av: Ness

jaa!

vadå är det inte bra :O?

nja inte direkt bra, men det rullar på

2009-11-21 @ 00:59:23
URL: http://sness.blogg.se/

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0