Hett!!!

Asså är det bara jag eller kunde int ni heller skriva inlägg? jag fick upp värsta Error 500! JAG BAH: whaat!?
Men aja :/
Fick reda på att vi ska äta fondye ^^ (stavas?)
Gotti! :D Lyssnar på MJ! Billie Jean (spotify) Men min älsklingslåt e nog: This is it, The way you make me feel, Man in the Mirror m.m de är bland de top! :D

Försöker bättra min handstil ;) haha det går inte direkt bra ;) Jag är inte direkt nöjd med den ^^ Men den är väl ändå hyffsad? :)
Im going 2 chat with sum randome ppl. :D haha skojji ;D <3 i like it!
Ohh, juste Agnez i chattar me ngn polsk kille som hon sa va snygg som tyckte jag var snygg, han Har mörkbrunt hår ^^ Jag är mest för mörkhåriga^^ :D Som Taylor Lautner! :D Han är så sjuuukt snygg! :D man smälter, så jävla het är han (HAHA)



Men akta er för honom! han är MIN!!!! och jag DELAR inte med mig! ;)
Det här e bara ett smakprov ;) Men ni känner säkert igen honom genom twilight, den sexiga Jacob ^^ haha han e as ful i långt hår, elr han ser söt ut! :D hihi ♥
OCH han är INTE Taylor Swifts pojkvän! Han är MIN!! :D

Mina fiina kommentarer!♥
Postat av: Fiia

Han är så snygg!!

2009-11-25 @ 19:23:39

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0