inget lyckat liv..

jag börjar må bättre eftersom att Fanny har börjat göra mig glad :D
Men jag mår fortfarande skit och det ska du veta -.-
Jag vill inte bråka mer men


sorry för att jag inte har några bilder på mig, för kameran e ju sönder, hoppas jag hittar den snart!!
fan asså jag kan inte leva utan den!! den e mitt allt

du var det, elr e du fortfarande det, jag vet inte -.-
det har hänt så mycket nu! jag hinner inte med..

Dissar

de som låtsas vara en de inte är -.-



Kuligt blir det nu!!
Jag o Fanny pratat me värsta skumma killen -.- han bah: jag bor i värmdö. sen så ksickade han: det är en ö. haha fan vad jag skratta, som om vi inte visste de ;)
Men han e typ värsta wannabe! (
haha)

puss mina gullegrisar som har ett mycket mer lyckat liv än mej -.-

Mina fiina kommentarer!♥

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0