Jag behöver hjälp, seriöst!!

usch vad jag hatar det här!! -.-
jag orkar inte ens skriva och jag har ju knappt använt min arm :O
gud asså, varför gör du så här mot mig :P
hoppas att något händer som jag tycker är bra så att du kan gottgöra mig (a)
Ska nog ta och lägga mej tidigt, blir nog 10 ^^
duscha först, göra mej iordning, titta lite på tv sppela solitare innan jag stänger av musiken innan jag somnar sen så somnar jag i mitt mörka rum, men en sak lyser, min rosa julgran ^^ hihi den är sååå fiin! <3
Imorn e det gympa för min del, ska gå till gymet ^^ woho...
Men kommer typ göra så att mina lår blir ''mindre'' jag är inte nöjda med dem :P
Men annars är jag nöjd,m elr jag kanske ska spela pingis med mej själv ;)
Sen så ska jag till Taco Bar och äta!
Det blir alltid fisk i skolan på tisdagar och jag gillar inte fisk :P

Men en fråga, vet ni något sätt hur man får smalare lår :P mina är rätt så msla, men jag är en sån som bryr mej för mycket på utsidan, men jag är snäll inanför också, eller jag hoppas det :D  skulle vara kul om ngn har något tips! :D Thank Youu! ♥

Mina fiina kommentarer!♥

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0