Jag i sweet 16?

Usch!! har inte fått mina skor än ^^

jag vill så gärna ha dem! de är ju så snygga och jag orkar inte använda min Ed Hardy skor ;) man ska ju liksom ha andra! :) Jag ska nog snart köpa stövlar, kanske i Tysklan när vi åker dit över nyår! :)

Kollar på My super sweet 16 nu! Tänk att få vara med lixom ;) Få typ ALLT man vill ha och så., få ha kändisar på sin fest m.m Jag tycker bara det är kul att kolla hur jävla bortskämda de är! håller ni inte med? Ska fortsätta nu ^^

Puss och Hej


Mina fiina kommentarer!♥
Postat av: Maria

Haha, de är så sjukt bortskämda!

fin blogg dessutom, men kan man ställa frågor och du svarar på dem?

2009-11-25 @ 18:13:55

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0