kan jag förlåta? vad hon gjorde mig?

Wuups, har ju gäster o jag ligger i min säng, lyssnar på musik och e helt osocial -.-
men jag har inge roligt :/ skulle vilja vara ute på stan!!
Fan vad roligt det var när jag och Fanny va i stan o satt utanför o hon sjöng jätte vackert på julsånger fast det var Halloween x) det var fan Aas roligt o de där töntarna som spelade coola me sina skateboards och typ förföljde oss, och när vi typ gick in i träd, bilarna måste trot vi va helt psykade och när du bah: ahhh o sprang efter cyklar  ;) o jag stod där o skrattade med mina luva långt ut, som en liten eskimå :D det va fan ask kul!! minnen!

Ska kolla runt på facebook, pea och sånt :/ kommer nog vara i mitt rum resten av kvällen förutom när det e efterrätt! :D men ska försöka o inte äta så jävla mycket -.- dricker bara cola hela jävla tiden och äter godis typ varannan elr varje dag -.- inte bra!
Jag ska vara utan
  • chips
  • cider/läsk
  • godis
  • annat gott
  • glass
i 3 veckor, men bara om jag får något för de! :D men jag kan ha undantag när man åker till Tysklan ( på planet o flygplats) undra hur det går? men jag kommer såklart inte börja nu!! när jag har gjort en deal me mamma o pappa! hihi, undra hur mkt jag får? 10 kr? 500 kr? 300kr? kanske 300 för 100 per veckA! :D haha jag vet att jag inte kommer klara det ;) elr kanske men ja vet inte... :/ hoppas!♥

nu till min rubrik ** säger förlåt o så, men jag vet inte om jag kan förlåta ** så fort.. jag villmen jag vet inte om jag kan! jag blev fan as sårad!


känns som så här, men kanske inte perfekt! men jag blev riktigt sårad! :'(

Mina fiina kommentarer!♥
Postat av: Anonym

ahh bästaste dagen min skatt ! <3 älska dej <33

2009-11-21 @ 22:44:52

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0