Kissie härmar ju fan Dessie!

Vet ni vad jag tycker?
Jag tycker att Kissie bara härmar Dessie hela j*vla tiden!!
Det där med om man vill bli smal elr va fan, dessie skrev det vid 12 o Kissie skrev en sån vid 4, och så har vi ju med, dessie blir snäll? och så skrev ju Kissie Kissie blir snäll elr va fan! Jag tycker bara att Kissie är så jävla omogen! Jag gillar verkligen inte Kissie för hon är så jävla oäkta, Dessie är också det, men hennes blogg är så jävla mycket roligare att läsa! Men läser typ Foki, Dessie, Kissie och Paows bara för att.
Jag tycker iaf att Kissie ska sluta härmas och säga att andra härmar henne (hon skriver ju att Dessie härmar henne fast det är egentligen hon som härmar Dessie-.-) Jag fattar bara inte att hon skriver så falskt och skriver saker som hon själv gör -.-

Mina fiina kommentarer!♥
Postat av: Mellblomman

de härmar varandra för att irritera allmänheten ^^.



Men iaf, så gör jag en undersökning om hur många som bloggar i hopp om att bli kända. om du vill delta så kommentera bara mitt senaste inlägg om varför just du bloggar :D



Ha en rolig kväll!

2009-11-27 @ 17:12:18
URL: http://mellblomman.blogg.se/
Postat av: sofie

det är såååååå rätt !

kissie , härmar ganska mycket dessie . :s

2009-11-27 @ 17:35:17
URL: http://litenbrunettt.blogg.se/

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0