Kommer du ihåg? ♥

Clara Rönngren!!
Jag älskar dej otroligt mycket! som en syster! (se facebook) Vi träffades första gången på fotbollen, först visste jag inte vem du var som bara satt bredvid planen med kryckor o sånt, sen började vi prata o lite sånt, sen bytta jga till din klass, började vara med dej, Vanessa, Ebba o Emmelie. Vi två gick hem till varandra nästa varje dag efter skolan, vi kollade på tv o gjorde mackor x) jag åt 4-6 stycken varje gång!! Gud vad jag saknar!! Saknar tiden med oss alla!! Vi gick alltid till ICA o köpte saker, du var den enda typ varje gång som bjöd alla!! Du är så så jävla snäll!! Asså det e obeskrivligt hur snäll o snygg o sånt du e!! smart också (tre saker på S x) ) När vi skulle bestäma att viskulle börja med mascara x) haha efter jullovet, jag tyckte vi va as cooola! haha elr kanske int4e as coola direkt men. jag har börjat få kramp eftersom att jag raderar texten om och om igen x) Kommer till nu tid: Kommer du ihåg när vi chattade med Björn? haha det var as kul o sen så såg vi honom i Täby på återträffen o vi bara skrek rätt ut o alla bara undrade varför! HAHA det var jätte kul också o sen helt plötsligt så var alla borta :P♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Mina fiina kommentarer!♥
Postat av: Clara<3

ÅHHH, sötis jag kmr ihåg!!!! Saknar...Haha, jaa. Den stora frågan, maskara eller inte? :D <3333 omg, det var tider det... Önskar att jag kunde spola tillbaka tiden..;) <3åh, gummsis, jag snygg???haha<3<3<3<3:D älskar dejj!!!<3

2009-11-28 @ 12:50:00
URL: http://instylee.blogg.se/

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0