orkar inte mer..

asså tack, jag har fått ont i magen tack vare det här -.-
jag vill inte leva så här, livet känns så patetiskt (elr vad man ska säga) när det går så här
känns som om jag inte orkar leva längre :S
jag har fått nog! jag orkar inget ...

till er i klassen så var jag inte direkt ärlig: jag gick hem eftersom att jag mådde så jävla dåligt efter vad som hänt! jag orkade inte vara i skolan! kom ju tillbaka för provet men asså jag orkade bara inte med skolan just då.. jag vet inte.. känns som om jag leve i en mardröm jag vill bara vakna upp och allt ska vara som förut..
jag orkar inte bry mej om något just nu, jag vill bara vara ifred och tänka jag orkar verkligen inte bestämma mig nu..

Jag blev ju fan as ledsen när jag fick höra!!
Jag orkar inte det här just nu bara..
känns som om jag bara e osynlig och inte finns, som om ingen vill ha mig mer -.-
allt jag något älskat har glidit ifrån mig och jag vill bara tillbaka till tiden det var du och jag..
men det går u inte, jag bryr mej inte om du läser detta men bara så att du vet!♥

Mina fiina kommentarer!♥

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0