Reklam, kanske bra? Snowboard kanske liite? :)

Usch vad jag hatar reklam -.-
Det är så onödigt!!

Men man vill ju ändå ha lite reklam, för annars så vore det ju rätt så ''trist'' eller asså jag vet inte ;) Har fått ont i magen nu :( Men de e nog för colan o Nachos (a) Mår faktiskt liiite illa ;)

Juste har väl inte berättatr? eller jag kanske har?
Men iaf Jag ska inte dricka ngn LÄSK, GODIS, CHIPS och sånt fett från 1 december till 1 Januari!! får äta sånt den 1 Januari eftersom att det är nyår då! Men bara 1 Januari, får också göra det på Julafton och på flygplatsen när vi åker till Tyskland till mina älskade kusiner ;)
Ska nog åka  liite Snowboardo Myyycket skidor, e inte bäst på snowboard så de blir bara i barnbackar (a) har iaf gått en kurs o jag e hyffsat bra, men e lite osäker eftersom att det var länge sen jag åkte skidor o sånt :( Men ska bli kul på Jullovet! e hemma under jul men borta under Nyår!! :)

Mina fiina kommentarer!♥

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0