Sams!

Hola!
Jag och Vanessa är typ sams nu (vilket är bra!)
Men istället så har Clara blivit sur på mej -.-
Asså v afn jag hatar inte dej, jag har inte sagt det, men det är ju fan taskigt att säga att jag inte är en äkta vän, vad har jag gjort? Det verkar som om du hatar mej, speciellt när du skriver sånt om mej!!

Just nu så har vi gäster..
Farmor ska ingå en operation typ denna månaden elr nästa och det är en farlig operation, man kan och jag vill verkligen inte att hon ska dö, 2 som jag känner har dött i år :S min gammelmormor och mammas gudfar :S så jag har varit på 2 begravningar :S!! Men jag hoppas att hon INTE dör jag vill inte att hon ska det! Ska umgås med gästerna nu, kommer nog några till inlägg idag! :D

Mina fiina kommentarer!♥
Postat av: Clara

URSÄKTA?! jag har fan inte sagt att du är en äkta vän!!!!!!!! Nu är det ju fan du som ljuger!!!!!!1

2009-11-22 @ 19:47:34
URL: http://instylee.blogg.se/

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0