Satio, inte XPERIA!

Jag tycker:
Fan asså! jag vill verkligen ha en Satio den är så j*vla snygg! Inte min (XPERIA ^^)den är inte direkt den bästa mobilen som finns, tyckte min mobil innan w595 tror jag att den hette, men en sån där som alla har just nu, jag hade en grå, men den är förstörd, fick min typ FÖRST av alla, den är äldre än ett år, alla fick den under hösten typ ;)
Men återigen till min XPERIA, radion är bra o så, men kameran!? jag menar det ska inte ta 10 sek för en kamera att ta foto, man måste sitta helt stilla men även så blir bilden suddig! Den har också 3,2 MEGAPIXEL det kanske är bra oså men kameran SUGER!!!! ni ska inte köpa XPERIA utan SATIO!! Men kommer troligen inte att få en ny mobil fick min i Augusti ^^

Mina fiina kommentarer!♥
Postat av: Erica

:)

2009-11-27 @ 17:48:12
URL: http://eswensson.blogg.se/

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0