Snöbollskriig!



1. Ferrero Rocher

Det är så sjukt gott! När allt är slut vill man bara ha mera, de har god smak, nötter och choklad o massa annat jag tycker att det är bland de godaste av choklad!! :D

2. Önskelista

Hur annars ska andra se vad man önskar sej? Jag har iallafall gjort en :D den ser ut såhär:
Bärbar Dator med Webbcam
Kamera
IPod Rosa
Kläder (snygga)
Pengar
Smink
Presentkort
PENGAR (igen)
Satio
Ny tv med DVD
Mer snygga kläder!!
Smycken
Få ta piercing i navel och/eller tungan

Visst e den bra?

1. Inte få sin vilja fram (a)
Jag är en sån som bara måste få som jag vill! Jag godtar liksom (nästan) aldrig ett nej bara om jag förstår vrf personen säger nej, men annars så frågar jag på o sånt. Jag tycker inte det är OK att säga nej till mej (a) jag måste få som jag vill annars blir jag AS sur!

2. Ingen snö
Jag tycker att det ska komma snö! Man vill ju ha det på julen? eller iaf i December, Det har ju inte snöat något nästan, iaf inte så att det har lagt sig :( Jag tycker iaf att det borde komma snö, snösormar så att man inte kan ta sej till skolan, man får gå till kompisar o göra snöbubbar o göra snöänglar, Så KUUL! ha snöbollskrig också...

Mina fiina kommentarer!♥

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0