solen kommer fram genom molnen!

Godmorgon har nyss vaknat, sov inte prcis mycket inatt, hunden kom o väckte mig, han gör de typ varje natt -.- men han är så söööt! jag älskar honom verkligen! Men vad tycker ni om min nya design :) ska försöka förbättra den i helgen :) Ska fixa me visningsbilden o i helgen (kanske idag) så ska jag ju köpa webbcam , alla våra e sönder -.- (det är typ 5 st) den här som jag ska köpa ska vara av bra kvalitet, snygg ha bra effekter o s, vet ni om de finns ngn macbook cam asså som man inte behöver till en Mac?

Men jag kollar också på bikbok asså affären för ni som inte visste det ;) men dem har så sjuukt snygga kläder!! det har gina tricot också men den e lite gulligare, bik bok e nästan typiskt min stil :) Men har ni märkt en sak utomhus?? det är SOL :D det var så sjukt länge sen vi hade det... trissta Sverige med en bra sommar hyffsad vinter o dålig vår o höst :/

Vi/jag ska ju ha gäster idag, dem kommer typ vid 19.00 elr ngt sånt men det är så här: 2 pappor 2 mammor 2 killar 15, 13 (min ålder) 2 killar okänd ålder.. Vi kommer troligen att äta kött ;) har inga detaljer ;)...
men det blev 2 vuxna o 1 barn ;)

Vi ses i nästa inlägg :)

Mina fiina kommentarer!♥
Postat av: Inaa

Visst är det härligt med solen? :) länge sen man såg den !

2009-11-21 @ 12:01:08

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0