Tagen snart!

Skolan börjar om typ 1 timme ska cykla så att jag kommer snabbare till Fanny! <3 men går tillbaka till Skolan sen eftersom att det är precis vid tunnelbanan, det kommer typ ta 40 min att ta sig hem o komma tillbaka o sen så 10 min att åka in till stan ^^ Ska bli superkul! <3
Oj, jag gick upp ovanligt tidigt idag!! ska inte cykla förens om typ 40 min! :)
Då behöver jag inte stressa!!

Just nu

Lyssnar på Spotify (Meet me halfway- Black Eyed Pease')
Dricker apelsinjuice
skriver

Jag gjorde detta

Sminka mig
Gick upp
åt macka


Ska återgå till att sminka mig lite till ^^
och sätta på mig ''vanliga'' kläder för jag sitter här i en t-shirt o hotpants ^^
Ska anmäla min kamera stulen! De kommer typ fånga tjuven ;) vilket e bra, elr jag tror att han stulit den, tänk om han sitter och *** framför bilder på mig o vanessa.. vi tog jätte många!!
Hoppas han tog kameran och jag får tillbaka den med polisen!
Men hoppas inte att han kollart på bilder ^^

Ska gå o göra mig iordning

Puss och Hej


Mina fiina kommentarer!♥

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0