Taylor <3 Mej!

Juste har varit på New Moon med älskade Fanny!
Den var så sjuukt bra!
Fan vad jag älskar Taylor! man smälter ju ärligt, så snygg, söt snäll o allt man vill att sin drömkille ska vara ^^
Men de andra i det ''farliga'' gänget finns det 2 snygga (tror jag) kommer inte riktigt ihåg ^^
Men om du inte sett den ska du verkligen se den!!

Mina skor har kommit!! Men vi ska hämta ut dem imorgon! :)
Längtar så in i h*lvete!! :D så sjukt snygga" ♥

Puss och hej

(Det här e mitt sista inlägg för idag^^)

Mina fiina kommentarer!♥
Postat av: fanny

åhhh bäst ! <3

men duuu.... taylor är min ! (: <3

2009-11-26 @ 21:44:28
Postat av: Erica

ååh vilken tur du har ;)

jadu... blir nog att vara med kompisar :D

själv?

kram

2009-11-26 @ 21:55:46
URL: http://eswensson.blogg.se/

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0