tröt på människor

ojj, vakna nu ;) men det kanske inte är så tidigt ;)
men HAHA säger jag bara !!! jag cjhattar med robin -.-
han e så sjuukt skum, (wannaben som jag pratade om)
han bah: vad görs?
jag: inte så mkt, sj?
han: ligger i sängen, bakis

m.m
Men jag mår faktiskt bättre :)


Lyssnar på denna låt

så jäkla fiin!♥ En ängel från ovan-Kewd

Gud ibland blir jag bara så jäkla tröt på människor som bara lägger sej i -.- har dem inte ett eget liv ??

Mina fiina kommentarer!♥
Postat av: Erica

det låter bra :)

händer det något roligt i dag då?

kram :)

2009-11-22 @ 13:44:05
URL: http://eswensson.blogg.se/

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0