Varje avsnitt!!

Nu håller jag på med rubriken till frågestunden :) den ska nog börja imorn bitti innan skolan! :D

Men just nu så har jag ätit, carabonara (stavas?) det är gott (mums..) tog typ 5 min ;) så snabbt åt jag ^^ Ska nog vara inne på andra hemsidor, ni kanske får några bilder o så :P Jag kommer troligen att tråka hela kvällen TILLS ugly Betty och Desperate Housewives!! :D så sjuukt bra prograam! kollar på varje avsnitt!

Nu ringer jag Vanessa, vi ska kanske till taco bar imorn ^^ med Agnez så klart! annars så blir det på torsdag...
Tusan hon svarar inget men jag skickar sms :P

Puss och adjö så länge! :D ♥


Mina fiina kommentarer!♥
Postat av: Olivia "Olls" Jagarinac

Http://Olls.webblogg.se - You will love it baby!



Läs,Följ & Kommentera. Puss på dig!

2009-11-24 @ 18:12:41
URL: http://olls.webblogg.se/
Postat av: emma

haha carbonarraaaa det e värkligen så linnea XP <3 <3

2009-11-24 @ 22:14:17

Vill du skriva en kommentar sötiiz? :

Ditt vackra namn tack♥:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress är frivilligt!: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du kommentera då? ♥:

Trackback
RSS 2.0